1391

داستانهای کوتاه برای بچه های ممکو

 

 

 

 

                                                    سال نو مبارک 



نظرات شما عزیزان:

ملودی
ساعت16:15---16 فروردين 1391
سلام ممنون که جواب دادین....ادرس وب سایتمو گذاشتم..اگه دوس داشتین خوش حال میشم بهم سر بزنین...قربون شما...خدانگهدار

ملودی
ساعت2:01---10 فروردين 1391
سلام.خوب هستین..من امشب داشتم وبگردی میکردم که به وبلاگ شما رسیدم...من اهل ممکو هستم..میخاستم بدونم شما هم ممکویی هستی یا نه؟دوست دارم بیشتر از شما بدونم...ممنونم...شب خوش بای
پاسخ:سلام دوست من بله من ممکویی هستم و از اسم وبلاگ هم میشه فهمید شما نه آدرس ایمیل دادین نه آدرس وبلاگ!!!! منم همینجا جواب دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:,ساعت6:4توسط vasa | |